کد خبر : 208240
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:40

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گلکسی دارای پردازنده گرافیکی ۱ گیگاهرتزی خواهد بود

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گلکسی دارای پردازنده گرافیکی ۱ گیگاهرتزی خواهد بود

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا طبق گفته Ice Universe، پرچمداران ۲۰۲۴ سامسونگ نسخه سفارشی شده دیگری از چیپ برتر اسنپدراگون را دریافت خواهند کرد. یعنی سری گلکسی اس ۲۴ و فلیپ ۶ و فولد ۶ از یک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اورکلاک شده برای گلکسی قدرت خواهند گرفت. این چیپست دارای

The Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy will peak at 1 GHz

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا طبق گفته Ice Universe، پرچمداران ۲۰۲۴ سامسونگ نسخه سفارشی شده دیگری از چیپ برتر اسنپدراگون را دریافت خواهند کرد. یعنی سری گلکسی اس ۲۴ و فلیپ ۶ و فولد ۶ از یک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اورکلاک شده برای گلکسی قدرت خواهند گرفت.

این چیپست دارای پردازنده گرافیکی Adreno 750 است که با فرکانس ۱۰۰۰ مگاهرتز کار می کند. برای قرار دادن آن در چارچوب، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی در سری گلکسی اس ۲۳ دارای آدرنو ۷۴۰ با حداکثر خروجی ۷۱۹ مگاهرتز بود. این افزایش ۲۸ درصدی در سرعت ساعت است.

کوالکام به طور رسمی سرعت کلاک پردازنده‌های گرافیکی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معمولی را تایید نکرده است، بنابراین مطمئن نیستیم که نسخه انحصاری گلکسی ارتقای آن را به ارمغان می‌آورد یا این پردازنده است که تقویت می‌شود.

حداکثر سرعت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گلکسی ۱ گیگاهرتز خواهد بود
در خانواده گلکسی اس ۲۴ اختلاف نظر وجود خواهد داشت و برخی از نسخه ها دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و برخی اگزینوس ۲۴۰۰ هستند. آخرین شایعات حاکی از آن است که اسنپدراگون گلکسی اس ۲۴ اولترا را در همه جا و دو گوشی دیگر را در برخی بازارها تامین می کند. Exynos 2400 چیپست انتخابی برای S24 و S24+ در اروپا و کره جنوبی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح