کد خبر : 208267
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 16:22

نتایج نظرسنجی هفتگی: vivo V40 Pro یک ارتقاء قوی اما گران است، V40 باید خودش را ثابت کند

نتایج نظرسنجی هفتگی: vivo V40 Pro یک ارتقاء قوی اما گران است، V40 باید خودش را ثابت کند

نظرسنجی هفته گذشته نظرات متفاوتی را در مورد vivo V40 Pro نشان می‌دهد – برخی فکر می‌کنند که این یک گزینه عالی برای پول است، اما حتی بیشتر افراد فکر می‌کنند که قیمت آن بیش از حد است. برای منصفانه بودن، در مورد قیمت و رقابت، تغییرات منطقه ای وجود دارد. Vivo V40 Pro به

Weekly poll results: the vivo V40 Pro is a solid but pricey upgrade, the V40 has to prove itself

نظرسنجی هفته گذشته نظرات متفاوتی را در مورد vivo V40 Pro نشان می‌دهد – برخی فکر می‌کنند که این یک گزینه عالی برای پول است، اما حتی بیشتر افراد فکر می‌کنند که قیمت آن بیش از حد است. برای منصفانه بودن، در مورد قیمت و رقابت، تغییرات منطقه ای وجود دارد.

Vivo V40 Pro به عنوان نسخه ای از V30 Pro با چیپست پرچمدار دیده می شود. V30 Pro تنها چند ماه از عمرش می گذرد (این ماه مارس عرضه شد)، بنابراین برخی وسوسه می شوند که منتظر V50 Pro باشند. اما در اینجا و اکنون، اگر دوربین‌های باکیفیت می‌خواهید، V40 Pro یک انتخاب محکم است.

نتایج نظرسنجی هفتگی: vivo V40 Pro یک ارتقاء قوی اما گران است، V40 باید خودش را ثابت کند
طبق معمول شکایاتی در مورد صفحه نمایش خمیده وجود داشت، اما دوام رتبه IP69K، باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین تله ۵۰ مگاپیکسلی ۵۰ میلی متری و Dimensity 9200+ همگی دلایل خوبی برای انتخاب V40 Pro هستند.

Vanilla vivo V40 یک ارتقاء بسیار کوچکتر است – همان چیپست Snapdragon 7 Gen 3، همان صفحه نمایش OLED خمیده ۶.۷۸ اینچی نیز. درست است که دارای رتبه IP69K (از IP54 اصلی) است و باتری آن ۵۰۰ میلی آمپر ساعت بزرگتر است. با این حال، محبوبیت این مدل حتی بیشتر از برادر Pro خود به بررسی ها بستگی دارد.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح