کد خبر : 208259
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:49

فیلمبرداری «سونیک خارپشت ۳» به پایان رسید!

فیلمبرداری «سونیک خارپشت ۳» به پایان رسید!

  به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده با اینکه اعتصابات اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) و اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) تأثیر منفی روی روند اولیه تولید گذاشت، فیلمبرداری اقتباس سینمایی «سونیک خارپشت ۳» با سرعت به خط پایان رسید. پس از موفقیت دو فیلم لایو اکشن اول بر اساس این بازی

 

به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده با اینکه اعتصابات اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) و اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) تأثیر منفی روی روند اولیه تولید گذاشت، فیلمبرداری اقتباس سینمایی «سونیک خارپشت ۳» با سرعت به خط پایان رسید. پس از موفقیت دو فیلم لایو اکشن اول بر اساس این بازی ویدیویی محبوب، حالا جوجه تیغی آبی رنگ برای سومین ماجراجویی‌اش روی پرده نقره‌ای بازگشته است و کارگردان جف فاولر تأیید کرده است که آماده‌ی یک ماجراجویی جدید هستیم.

این خبر در پلتفرم X (قبلا توییتر) اعلام شد، جایی که فاولر با به اشتراک گذاشتن تصویری از پشت صحنه، پایان فیلمبرداری قسمت سوم را تایید کرد. در این تصویر، فاولر در کنار یک کلاکت بزرگ با طرح شخصیت شادو دیده می‌شود و در توضیح آن نوشته است: «و ما به پایان رسیدیم [فیلمبرداری تمام شد]». شخصیت شادو برای اولین بار در صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم «سونیک خارپشت ۲» معرفی شد، اما جزئیات زیادی از او همچنان مخفی نگه داشته شده است. جاش میلر، که به همراه پاتریک کیسی فیلمنامه «سونیک خارپشت ۳» را نوشته است، در سال ۲۰۲۲ گفت: «حالا که مشخصاً شادو قرار است در این مجموعه فیلم‌ها حضور داشته باشد، فکر نمی‌کنم لو دادن چیزی باشد که بگویم دوست داریم المان‌هایی از [بازی‌های ویدیویی] سونیک ادونچر ۲ و بازی اختصاصی او، شادو خارپشت، را وارد داستان کنیم.» 

 

گسترش دنیای «سونیک خارپشت» فراتر از بازی‌های ویدیویی

این روزها دوران طلایی اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی است و طرفداران این بازی‌ها می‌توانند قهرمانان محبوب خود را بر روی پرده نقره‌ای ببینند و ارتباط بیشتری با آن‌ها برقرار کنند. با این حال، راز موفقیت این اقتباس‌ها، وفاداری به المان‌های بازی‌های ویدیویی است. این همان کاری بود که تیم سازنده اولین فیلم «سونیک خارپشت» به طرز درخشانی انجام داد. تنها چند ماه قبل از اکران فیلم، تیم سازنده با بازطراحی سونیک و نزدیک کردن ظاهر او به شخصیت بازی ویدیویی، نظر مثبت طرفداران را جلب کرد. این تغییر در زمان اکران، تأثیر بسزایی از لحاظ تجاری داشت.

اولین فیلم «سونیک خارپشت» با فروش بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در گیشه جهانی، به موفقیت بزرگی دست یافت و همین موضوع باعث درخواست طرفداران برای ساخت دنباله شد. در حالی که دنباله این فیلم، «سونیک خارپشت ۲»، به اندازه قسمت اول موفق نبود، اما علاقه به این فرنچایز به شدت افزایش یافت. نتیجه‌ی این علاقه‌مندی، اکران قسمت سوم فیلم و سریال اسپین‌آف Knuckles از کمپانی پارامونت+ است که در ماه آوریل پخش خواهد شد.

سریال Knuckles با حضور ادریس Elba در نقش شخصیت اصلی، اکیدنا (خارپشت بال‌دار) از فیلم «سونیک خارپشت ۲»، ماجراجویی جدیدی را روایت می‌کند که بین اتفاقات فیلم‌های سونیک ۲ و سونیک ۳ رخ می‌دهد. در حالی که بن شوارتز یک‌بار دیگر صداپیشگی سونیک، جوجه تیغی آبی‌رنگ، شیطون و پرسرعت را در سونیک ۳ بر عهده خواهد داشت، جیم کری نیز برای به تصویر کشیدن دشمن اصلی سونیک، دکتر رباتنیک، شخصیت شرور و حیله‌گر، بازخواهد گشت. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 16 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح