کد خبر : 208242
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:01

تلفن ویژگی JioPhone Prima 4G با JioPay UPI در هند راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

تلفن ویژگی JioPhone Prima 4G با JioPay UPI در هند راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گادگتس۳۶۰ تلفن ویژگی JioPhone Prima 4G در روز چهارشنبه (۸ نوامبر) در هند عرضه شد. دستگاه جدید دارای فرم فاکتور نواری است و دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی است. JioPhone Prima 4G بر روی پلتفرم KaiOS اجرا می شود و از برنامه های محبوب مانند WhatsApp، YouTube،

JioPhone Prima 4G Feature Phone With JioPay UPI Launched in India: Price, Specifications

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گادگتس۳۶۰ تلفن ویژگی JioPhone Prima 4G در روز چهارشنبه (۸ نوامبر) در هند عرضه شد. دستگاه جدید دارای فرم فاکتور نواری است و دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی است. JioPhone Prima 4G بر روی پلتفرم KaiOS اجرا می شود و از برنامه های محبوب مانند WhatsApp، YouTube، Google Search و Facebook در میان سایر برنامه های Jio پشتیبانی می کند. جدیدترین گوشی همچنین از ۲۳ زبان پشتیبانی می کند و توسط یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. Reliance هفته گذشته JioPhone Prima 4G را در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ (IMC) به نمایش گذاشت.

قیمت JioPhone Prima 4G در هند در دسترس است
قیمت JioPhone Prima 4G در هند روپیه تعیین شده است. ۲۵۹۹. این در یک سایه آبی ارائه شده است. در حال حاضر برای خرید از طریق آمازون، JioMart و Reliance Digital در دسترس است. Reliance ابتدا این گوشی را در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ (IMC) که اخیراً به پایان رسیده است رونمایی کرد.

مشخصات JioPhone Prima 4G
JioPhone Prima 4G دارای یک گزینه تک سیم کارت (نانو) است و روی KaiOS اجرا می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۴ اینچی TFT با رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ است و از پردازنده ARM CortexTM A53 به همراه ۵۱۲ مگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا (از طریق کارت microSD) استفاده می کند. این گوشی از برنامه هایی مانند یوتیوب، فیس بوک، واتس اپ و دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند. همچنین با JioTV، JioCinema و JioSaavn Jio بارگذاری شده است. کاربران همچنین می توانند از طریق برنامه JioPay پرداخت های واسط پرداخت های یکپارچه (UPI) را انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح