کد خبر : 208235
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 11:23

به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google منتشر شد

به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google منتشر شد

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو  گوگل تأیید کرده است که آپدیت هرزنامه پیوند اکتبر ۲۰۲۳ اکنون به پایان رسیده است. انتشار این به‌روزرسانی ۱۵ روز و ۱۲ ساعت طول کشید، از ۴ اکتبر ۲۰۲۳ شروع شد و در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو  گوگل تأیید کرده است که آپدیت هرزنامه پیوند اکتبر ۲۰۲۳ اکنون به پایان رسیده است. انتشار این به‌روزرسانی ۱۵ روز و ۱۲ ساعت طول کشید، از ۴ اکتبر ۲۰۲۳ شروع شد و در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ به پایان رسید. Google پست کرده است که امروز، ۱۰ اکتبر، تکمیل شد.

این آپدیت اسپم چی بود گوگل گفت که به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ «هدف دارد چندین نوع هرزنامه را که اعضای انجمن ما به زبان‌های ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، چینی و سایر زبان‌ها گزارش کرده‌اند، پاکسازی کند».

 

گوگل اضافه کرد که به‌روزرسانی باید «هرزنامه‌های قابل مشاهده در نتایج جستجو را کاهش دهد، به‌ویژه وقتی صحبت از پنهان‌سازی، هک، تولید خودکار و هرزنامه‌های حذف شده باشد».

گوگل بعداً در X اضافه کرد: «همانطور که پست وبلاگ ما توضیح داد، ما کارهایی را برای بهبود پوشش در برخی از زبان‌ها انجام داده‌ایم. بنابراین بله، این زبان ها احتمالاً شاهد تغییرات بزرگتر و مفیدتری خواهند بود. اما پیشرفت‌ها به این زبان‌ها محدود نمی‌شود.»

 

تأثیر. فهمیدن تأثیر دقیق این به‌روزرسانی دشوار خواهد بود، زیرا گوگل تصمیم گرفت به‌روزرسانی اصلی اکتبر ۲۰۲۳ را در همان زمان منتشر کند و چند ساعت پیش آن را تکمیل کند. اما من معتقدم که ما شاهد بودیم که تعداد زیادی از سایت های هرزنامه به طور گسترده در حدود ۹ اکتبر ۲۰۲۳ هدف قرار گرفتند.

 

به روز رسانی های قبلی قبل از این، آخرین به‌روزرسانی هرزنامه تأیید شده Google، به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۲ و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند در دسامبر ۲۰۲۲ بود. قبل از آن آپدیت هرزنامه نوامبر ۲۰۲۱ بود. گوگل همچنین یک آپدیت اسپم دو قسمتی را منتشر کرد – در ۲۳ ژوئن و ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۱، و همچنین به‌روزرسانی هرزنامه پیوند ژوئیه ۲۰۲۱.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی چند هفته آینده متوجه تغییراتی در رتبه بندی خود شدید و سایت شما در اصل انگلیسی نیست، اگرچه ممکن است نتایج انگلیسی را هدف قرار دهد، ممکن است به این موضوع مرتبط باشد. این به‌روزرسانی به‌طور خاص هرزنامه‌های پنهان‌سازی، هک‌شده، تولید خودکار و خراش‌شده را هدف قرار می‌دهد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح