کد خبر : 208233
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 18:05

جعبه گشایی Google Pixel 8 Pro

جعبه گشایی Google Pixel 8 Pro

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا ما قبلاً نگاه اولی به گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو داشتیم، اما اکنون روی جعبه گشایی و نگاهی سریع به پیکسل ۸ پرو در کنار پیکسل ۸ و آیفون ۱۵ پرو مکس تمرکز خواهیم کرد. جای تعجب نیست که Pixel 8 Pro بدون شارژر در

Google Pixel 8 Pro unboxing

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا ما قبلاً نگاه اولی به گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو داشتیم، اما اکنون روی جعبه گشایی و نگاهی سریع به پیکسل ۸ پرو در کنار پیکسل ۸ و آیفون ۱۵ پرو مکس تمرکز خواهیم کرد.

جای تعجب نیست که Pixel 8 Pro بدون شارژر در جعبه عرضه می شود – یک آداپتور USB-C به USB-A و یک کابل USB-C دریافت می کنید.

ما رنگ خلیج را دریافت کردیم – این یک سایه زیبا از آبی است. گوشی‌های پیکسل در چند سال گذشته از نظر رنگ‌های گوشی هوای تازه‌ای داشته‌اند و پیکسل ۸ پرو گام دیگری در مسیر درست است.

پیکسل ۸ و ۸ پرو چند چیز را نسبت به مدل های قبلی خود تغییر دادند. برای اولین بار، گوشه های تلفن ها اکنون گردتر شده اند و آنها را کمی کوچکتر می کند. نمایشگرها نیز صاف‌تر هستند – این واقعاً در Pro قابل توجه است و برای دوستداران محافظ شیشه یک تغییر خوشایند است.

گوگل پیکسل ۸ پرو به طور قابل توجهی سبک تر از همتایان هم اندازه خود است. در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو مکس ۲۲۱ گرمی و گلکسی اس ۲۳ اولترا ۲۳۴ گرمی، ۲۱۳ گرم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح