کد خبر : 208247
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:22

رندر لو رفته هواوی nova 12 دوربین سه گانه و نور حلقه LED را نشان می دهد

رندر لو رفته هواوی nova 12 دوربین سه گانه و نور حلقه LED را نشان می دهد

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا دو گوشی Realme بدون تفاوت ظاهراً توسط China Telecom تأیید شده اند. V50 و V50s مشخصات، ترکیب حافظه و قیمت یکسانی دارند و تنها یک تفاوت در شماره مدل است. این دو نسخه، احتمالاً همان دستگاهی هستند که برای بازارهای مختلف در چین تعیین شده‌اند، گزینه‌های سطح

Leaked Huawei nova 12 render reveals triple camera and LED ring light

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا دو گوشی Realme بدون تفاوت ظاهراً توسط China Telecom تأیید شده اند. V50 و V50s مشخصات، ترکیب حافظه و قیمت یکسانی دارند و تنها یک تفاوت در شماره مدل است.

این دو نسخه، احتمالاً همان دستگاهی هستند که برای بازارهای مختلف در چین تعیین شده‌اند، گزینه‌های سطح ابتدایی با دو دوربین در پشت هستند.

Realme V50/V50s دارای چیپست Mediatek 6100+ است که از اتصال ۵G پشتیبانی می کند. همچنین دارای سه گزینه رم و دو گزینه ذخیره سازی است که به سه دسته قیمت تقسیم می شوند.

صفحه نمایش این دو یک LCD 6.72 اینچی با وضوح Full HD+ و یک سوراخ پانچ برای دوربین ۸ مگاپیکسلی است. گفته می‌شود که دوربین‌های دوگانه در پشت ۱۳ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل هستند، بدون اینکه مشخص شود دوربین کمکی برای چه چیزی است، عکس‌های پرتره یا ماکرو.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح