کد خبر : 208251
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:48

آنر اولین تیزر Magic6 Porsche Design را منتشر می کند

آنر اولین تیزر Magic6 Porsche Design را منتشر می کند

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا آنر و پورشه دیزاین هفته گذشته شروع یک همکاری جدید را اعلام کردند. اولین محصول کار مشترک بین هر دو شرکت، گوشی هوشمند Magic6 Porsche Design خواهد بود که در ژانویه ۲۰۲۴ پیش بینی می شود. امروز، این برند اولین تیزر را در Weibo منتشر کرد که

Honor posts first Magic6 Porsche Design teaser

به گزارش نیوز مگا و به نقل از گسمارنا آنر و پورشه دیزاین هفته گذشته شروع یک همکاری جدید را اعلام کردند. اولین محصول کار مشترک بین هر دو شرکت، گوشی هوشمند Magic6 Porsche Design خواهد بود که در ژانویه ۲۰۲۴ پیش بینی می شود.

امروز، این برند اولین تیزر را در Weibo منتشر کرد که همچنین در پروفایل شخصی چندین مدیر اجرایی از جمله CMO Harrison Jiang ظاهر شد.

آنر اولین تیزر Magic6 Porsche Design را منتشر می کند
خود تصویر چیز زیادی در مورد گوشی واقعی فاش نمی کند، جدای از این واقعیت که این یک گوشی بزرگ با لبه های خمیده صفحه نمایش خواهد بود. همچنین جدیدترین پورشه ۹۱۱ در پس زمینه وجود دارد تا به همه یادآوری کند که پورشه دیزاین مربوط به برند خودروهای اسپرت است، در صورتی که شخصی به طور تصادفی فراموش کند.

انتظار می رود این گوشی یکی از سه دستگاه مجیک ۶ به همراه وانیلی مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو باشد. ما می دانیم که Honor یک چیپست Snapdragon 8 Gen 3 را به این سری می آورد و همچنین انتظار دوربین های جدید را داریم.

تیزرها در حال حاضر در حال پخش هستند، به این معنی که اطلاعات بیشتری باید در هفته های آینده ظاهر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح