کد خبر : 208064
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 0:07

آبیک پایلوت طرح ملی پزشک خانواده می‌شود

آبیک پایلوت طرح ملی پزشک خانواده می‌شود

به گزارش ایلنا، حامد فتوحی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق و دغدغه مردم در سطح شهرستان در ابتدای استقرار دولت سیزدهم مسائل حوزه بهداشت و درمان بوده و امروز وضعیت بهداشت و درمان شهرستان آبیک با سرعت در حال ارتقاء است. فرماندار شهرستان آبیک افزود: خوشبختانه از

آبیک پایلوت طرح ملی پزشک خانواده می‌شود

به گزارش ایلنا، حامد فتوحی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق و دغدغه مردم در سطح شهرستان در ابتدای استقرار دولت سیزدهم مسائل حوزه بهداشت و درمان بوده و امروز وضعیت بهداشت و درمان شهرستان آبیک با سرعت در حال ارتقاء است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: خوشبختانه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و توافقات بین دانشگاه علوم پزشکی استان با وزارت بهداشت هفت پروژه درمانی بهداشتی و حوزه سلامت در سطح مرکز شهرستان و بخش‌های بشاریات و بخش مرکزی تامین اعتبار و روند شروع اجرایی این هفت پروژه مهم در حال انجام است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده یکی از شعارهای دولت‌های قبلی بود که در این دولت شاهد عملیاتی شدن آن هستیم و برای پیشرفت این طرح از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایت های رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح